Εκλογές Διοικητικού Συμβουλίου 2024
Όπως και κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα διεξαχθεί και Εκλογική Γενική Συνέλευση για την ανάδειξη ορισμένων νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των οποίων λήγει η θητεία. Το Συμβούλιο αποτελείται από οκτώ μέλη, τα οποία εκλέγονται για δύο χρόνια. Εκλογές γίνονται κάθε χρόνο, όπου συνήθως αποχωρούν μόνο τα μισά άτομα του ΔΣ (τέσσερα) τα οποία έχουν ολοκληρώσει την θητεία τους. Φέτος θα εκλεγούν πέντε άτομα λόγω της εθελοντικής αποχώρησης της Σάρας Πετρίδου.
Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά και τα μέλη που έχουν τακτοποιημένες τις οικονομικές τους υποχρεώσεις θα μπορούν να ψηφίσουν από τις 06 Δεκεμβρίου 2024 διαδικτυακά μέσω κινητού ή ιστοσελίδας. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση 2024, όπου και θα ανακοινωθούν τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Πως μπορώ να λάβω μέρος στις εκλογές
Τα μέλη που θέλουν να λάβουν μέρος στην Εκλογική διαδικασία πρέπει να συμπληρώσουν την Αίτηση Υποβολής Υποψηφιότητας που βρίσκεται εδώ, μέχρι την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου 2024 στις 23:59. Μόνο άτομα που ήταν μέλη πριν τις 07 Οκτωβρίου (2 μήνες πριν τις εκλογές) μπορούν να κατέλθουν ως υποψήφια.
Πως μπορώ να ανανεώσω την συνδρομή μου?
- Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης: Μπορείτε να τακτοποιήσετε τη συνδρομή σας αν δεν την έχετε ήδη πληρώσει.
- Διαδικτυακά: Εάν δεν έχετε πληρώσει τη συνδρομή σας για το 2024 ή προηγούμενα έτη, μπορείτε να το κάνετε μέσω του συνδέσμου: https://accept.cy/μελη/.
- Αν δεν γνωρίζετε το ποσό που χρωστάτε: Στείλτε ένα email στην ταμία της οργάνωσης στο [email protected] για να σας ενημερώσει για το υπόλοιπο που πρέπει να πληρώσετε.
Θυμίζουμε πως το κόστος συνδρομής είναι €10 ανά έτος.
Ποιοι μπορούν να ψηφίσουν στις εκλογές
Μπορούν να ψηφίσουν όλα τα μέλη που ήταν εγγεγραμμένα πριν τις 07 Οκτωβρίου 2024 και έχουν εξοφλήσει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς την οργάνωση. Θα λάβουν ειδικές οδηγίες για τη διαδικασία ψηφοφορίας και πως μπορούν να ψηφίσουν ξεχωριστά. Μέλη που δεν έχουν πληρώσει συνδρομή για 3 συνεχόμενα έτη αυτομάτως διαγράφονται από το μητρώο και χρειάζεται να εγγραφούν ξανά ως νέα μέλη.
Πώς θα αναδειχθούν τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
Τα πέντε νέα μέλη θα ανακοινωθούν στο τέλος της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.
- Μέλη με διετή θητεία: Τα τέσσερα υποψήφια μέλη με τις περισσότερες ψήφους θα υπηρετήσουν για δύο χρόνια (πρώτος γύρος ψηφοφορίας βάσει καταστατικού).
- Μέλος με ετήσια θητεία: Το πέμπτο μέλος, δηλαδή αυτό με τις λιγότερες ψήφους από τους πέντε πρώτους, θα υπηρετήσει για ένα έτος αντικαθιστώντας τη Σάρα Πετρίδου (δεύτερος γύρος ψηφοφορίας βάσει καταστατικού).
- Επιλαχόντες: Τα υπόλοιπα υποψήφια μέλη που συγκέντρωσαν τουλάχιστον μία ψήφο από το 20% των έγκυρων ψηφοδελτίων θα είναι επιλαχόντες. Η σειρά προτεραιότητας των επιλαχόντων ορίζεται από τον αριθμό των ψήφων που έχει λάβει το κάθε υποψήφιο άτομο.
Τι είδους άτομα ψάχνουμε για υποψήφιους?
Ψάχνουμε άτομα ικανά να διαχειριστούν τις ευθύνες του Συμβουλίου, να ενισχύσουν την οργάνωση με τις δεξιότητες και την εμπειρία τους και να ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων της οργάνωσης.
Χρήσιμα προσόντα/δεξιότητες για τα μέλη του Συμβουλίου:
Τα υποψήφια μέλη του Συμβουλίου της Accept πρέπει να είναι προετοιμασμένα να αντιμετωπίσουν προκλήσεις και να προωθήσουν αλλαγές σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Για να αξιολογήσουν την καταλληλότητά τους, θα πρέπει να θέσουν στον εαυτό τους τα εξής ερωτήματα:
- Μπορείτε να δεσμευτείτε πλήρως για ολόκληρη τη θητεία σας
- Είστε ικανοί να εκπροσωπείτε την οργάνωση σε δημόσια πλαίσια
- Διαθέτετε χρόνο για να αφιερώνετε στις εργασίες της οργάνωσης κάθε εβδομάδα
- Είστε ομαδικός άνθρωπος και πρόθυμος/η να συνεργαστείτε για κοινούς στόχους
- Μπορείτε να συμμετέχετε σε συναντήσεις κατά τη διάρκεια εργάσιμων ημερών ή Σαββατοκύριακων
- Έχετε τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε τον χρόνο σας ώστε να ανταποκρίνεστε στις απαιτήσεις του Συμβουλίου
- Μπορείτε να συμμετέχετε στην ανάπτυξη και παρακολούθηση των εσωτερικών διαδικασιών, στην επικοινωνία με διάφορους ενδιαφερόμενους, και στην εκπαίδευση των μελών και του Συμβουλίου
- Είστε ικανοί να αναγνωρίζετε και να δουλεύετε με διαφορετικούς ρόλους και ομάδες (π.χ. μέλη οργάνωσης, ΜΜΕ, πολιτικούς, τοπικές και διεθνείς οργανώσεις);
- Έχετε την ικανότητα να κατανοείτε και να σέβεστε τις διαφορετικές πολιτισμικές και κοινωνικές ταυτότητες εντός της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας
- Είστε εξοικειωμένοι με την χρήση ψηφιακών εργαλείων για συνεργασία, επικοινωνία και διαχείριση πληροφοριών
Καθήκοντα και Ευθύνες των Μελών του Συμβουλίου
- Αναμένεται από όλα τα μέλη να συμμετέχουν στις τακτικές μηνιαίες και έκτακτες συναντήσεις του Συμβουλίου.
- Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου θα πρέπει να αναλαμβάνουν μέρος στις διάφορες υποεπιτροπές της οργάνωσης και αναμένεται πως θα συμμετέχουν ενεργά σε αυτές συμπεριλαμβανομένων και σε περαιτέρω συναντήσεις όπου αυτό απαιτείται.
- Αναμένεται να συμμετέχουν σε διαδικτυακές συζητήσεις (είτε μέσω email, είτε μέσω online chat π.χ. Facebook, είτε μέσω mobile chat π.χ. WhatsApp) για θέματα της οργάνωσης και του Συμβουλίου
- Αναμένεται να είναι σε θέση να εκπροσωπούν την οργάνωση δημοσίως.
Βασικές Εργασίες των Μελών του Συμβουλίου
Για να μπορέσει η οργάνωση να πετύχει τους στόχους της και τις υποχρεώσεις της απέναντι στα μέλη της, τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές της, τα μέλη του Συμβουλίου επικεντρώνονται κυρίως στα παρακάτω;
- Λόμπι προς πολιτικούς, οργανισμούς και stakeholders για αλλαγή νομοθεσιών, υποστήριξη μελών της κοινότητας που αντιμετωπίζουν νομικά ή/και άλλα προβλήματα λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού, της ταυτότητας ή των χαρακτηριστικών φύλου τους
- Σε ενέργειες, δράσεις και εκδηλώσεις που συνηγορούν υπέρ των στόχων της οργάνωσης και ενισχύουν θετικά την εικόνα της στο κοινό
- Στρατηγική επικοινωνία με α) την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ, β) το ευρύ κοινό, γ) την Πολιτεία για δημιουργία κατανόησης των θεμάτων που προβληματίζουν την κοινότητα, καθώς και για δημιουργία συμμάχων
- Εκπαίδευση των Μελών του Συμβουλίου για να είναι σε θέση να χειριστούν τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινότητα και να μπορούν να βρίσκουν άμεσες ή έμμεσες λύσεις
- Στρατηγικός προγραμματισμός για επίτευξη των στόχων της οργάνωσης, καθώς και παρακολούθηση του προγραμματισμού
- Εξεύρεση των απαραίτητων οικονομικών πόρων που είναι αναγκαίοι για τη λειτουργία της οργάνωσης
Η Διατομεακή Σύνδεση και Συμπερίληψη στη καρδιά του Συμβουλίου
Τη ΛΟΑΤKΙ κοινότητα αποτελούν πρόσωπα τα οποία ταυτόχρονα ανήκουν και σε άλλες κοινότητες και έχουν και άλλες ταυτότητες ενώ αντιμετωπίζουν διαφορετικές καταστάσεις στη καθημερινότητα τους. Με πλήρη κατανόηση πως η οργάνωση οφείλει να εκπροσωπεί ισοδύναμα όλους τους ΛΟΑΤΚΙ, δίνουμε ολοένα και μεγαλύτερη προσοχή στη διατομεακή σύνδεση και συμπερίληψη όλων των ΛΟΑΤΚΙ που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους. Παραδείγματα είναι άτομα που προέρχονται από διαφορετική γεωγραφική περιοχή της Κύπρου, θρησκεία, εθνικότητα, ηλικία, σωματική ικανότητα, κοινωνική ή/και οικονομική κατάσταση.
Για αυτό το λόγο καλωσορίζουμε ιδιαίτερα αιτήσεις από πρόσωπα πολλαπλών ταυτοτήτων που έτοιμα να συνεισφέρουν στο έργο μας για ενημέρωση και προώθηση των δικαιωμάτων όλων μας. Η πολυμορφία αποτελεί μια σημαντική πρόκληση που έχουμε αγκαλιάσει στην Accept, αλλά δεν είναι κάτι που μπορούμε να επιτύχουμε μόνοι. Χρειαζόμαστε και άλλους να έρθουν να μιλήσουν για αυτή.
🇬🇧 Annual General AssemblyAccept – LGBTI Cyprus 2024 🇬🇧
Limassol
Saturday, 7 December 2024, 10:00
It is with great pleasure that we would like to invite you to the annual General Assembly of the organisation on Saturday, 07 December, 2024, in Limassol at 10:00 am. where we will present the steps taken this year by the organisation.
The topics up for discussion during the Annual General Assembly are:
- Presentation, discussion, and approval of the actions of the Management Board
- Presentation and approval of financial report 2023.
- Presentation of the financial status for 2024
- Presentation and Approval of the Auditor
- Presentation and Approval of a lawyer of the Organisation
- Any other business
- Elections for certain new members of the Management Board
All members of the organisation are welcome to attend the Annual General Assembly.
A detailed agenda and the exact venue will be sent to all members at the beginning of December. However, in the meantime, if any member wishes to add an item to the agenda, please contact us at [email protected] by December 2, 2024.
During the Annual General Meeting any member may:
- Propose a new Regulation in the form of a Standing Order.
- Request an amendment or repeal of an existing Regulation or Standing Order.
- Raise any matter or suggestion concerning the operation or objectives of the organisation.
Following the General Assembly, the Election Assembly will take place where five members will be elected to join the Board of Directors. Details of the roles of the Board members and the relevant skills and experience required are described below. Members wishing to participate in the election process must complete the Candidate Application Form by clicking here, no later than Sunday, December 1, at 23:59.
Thank you for your support so far.
Board of Management Accept – LGBTI Cyprus
Note: After half an hour from the starting time, present members constitute a quorum.
|
|
Current composition of the Accept – LGBTI Cyprus Board :
|
|
Name |
Current Term |
Time on the Board |
Nicholas Tryfon
President |
2022-2024 (*)
|
Dec 2015 – Dec 2018
May 2022 – Today |
Antonis Papageorgiou
Vice-President |
2023-2025 |
June 2019 – Dec 2019
May 2022 – Today |
Stephanos Stavros Evaggelides
Secretary |
2023-2025
|
May 2022 – Today |
Anastasia Andreou
Treasurer |
2022-2024 (*) |
Oct 2013 – Dec 2019
May2022 – Today |
Costa Gavrielides
Member |
2022-2024 (*) |
May 2012 – Dec 2017
May 2022 – Today |
Eleni Kosti
Member |
2023-2024 (**) |
Dec 2023 – Today |
Anna Michaelidou
Member |
2023-2025 |
Dec 2023 – Today |
Sarah Petridou
Member |
2023-2025 (***) |
Dec 2023 – Today |
|
|
(*) In the current 2024 elections, the two-year term of three Board of Management members, as determined in 2022, will come to an end. The members elected to fill these positions will serve for another two years, until 2026.
(**) Also, in the current 2024 elections, the one-year term of Eleni Kosti, elected in 2023 to replace a member who had resigned, will conclude. The new member elected to this position will serve for two years, until 2026.
(***) Sarah Petridou, whose term was set to end in 2025, has decided to resign from the Board due to an increased personal workload, on the day of the elections. Therefore, in the upcoming elections, an additional member will be elected to replace her, serving for one year until the 2025 elections, in accordance with the organisation’s constitution.
|
|
Information on the election process:
|
|
2024 Board of Management Elections
As every year, this year, too, an Election General Assembly will be held to elect new members to the Board of Management whose terms are ending. The Board consists of eight members, each elected for a two-year term. Elections occur annually, with usually half of the Board members (four) stepping down upon completion of their term. This year, five individuals will be elected due to the voluntary resignation of Sarah Petridou.
The elections will be conducted electronically, and members who have settled their financial obligations can vote online via mobile or website starting from December 6, 2024. The process will conclude during the 2024 Annual General Assembly, where the new Board members will be announced.
How can I participate in the elections?
Members wishing to participate in the Election process must complete the Candidate Application Form available here by Sunday, December 1, 2024, at 23:59. Only individuals who were members before October 7 (two months before the elections) are eligible to stand as candidates.
How do I renew my membership?
- During the General Assembly: You can settle your membership if you have not already done so.
- Online: If you have not paid your subscription for 2024 or previous years, you can do so via the link: https://accept.cy/members/.
- If you are unsure how much you owe: Send an email to the organisation’s treasurer at [email protected] to find out the outstanding amount you need to pay.
- Reminder: The annual subscription fee is €10.
Who can vote in the elections?
All members registered before October 7, 2024, and who have settled their financial obligations to the organisation can vote. They will receive special instructions on how to vote separately. Members who have not paid their subscription for three consecutive years are automatically removed from the registry and need to re-enroll as new members.
How will the new members of the Board of Management be elected?
The five new members will be announced at the end of the 2024 Annual General Assembly.
- Members with a two-year term: The four candidates with the most votes will serve for two years (first round of voting according to the constitution).
- Member with a one-year term: The fifth member, having received the least votes among the top five, will serve for one year, replacing Sarah Petridou (second round of voting according to the constitution).
- Runners-up: The remaining candidates who received at least one vote from 20% of the valid ballots will be runners-up. The priority order of runners-up is determined by the number of votes each candidate received.
What kind of people are we looking for as candidates?
We are looking for individuals capable of handling the responsibilities of the Board, enhancing the organisation with their skills and experience, and are interested in contributing to achieving the organisation’s goals.
Useful Qualifications/Skills for Board Members:
Board candidates of Accept should be prepared to face challenges and promote changes on both social and political levels. To assess their suitability, they should ask themselves:
- Can you commit fully for the entire duration of your term?
- Can you represent the organisation in public settings?
- Do you have time to dedicate to the organisation’s activities each week?
- Are you a team player willing to collaborate for common goals?
- Can you attend meetings during weekdays or weekends?
- Can you manage your time to meet the demands of the Board?
- Can you contribute to the development and monitoring of internal processes, communication with stakeholders, and the education of members and the Board?
- Are you able to recognize and work with different roles and groups (e.g., organisation members, media, politicians, local and international organizations)?
- Can you understand and respect the diverse cultural and social identities within the LGBTQI community?
- Are you familiar with digital tools for collaboration, communication, and information management?
Duties and Responsibilities of Board Members
- All members are expected to participate in regular monthly and extraordinary meetings of the Board.
- Board members should take part in various sub-committees of the organisation and are expected to actively participate, including attending further meetings when required.
- They are expected to engage in online discussions (via email, online chat e.g. Facebook, or mobile chat e.g. WhatsApp) on matters concerning the organisation and the Board.
- They are expected to represent the organisation publicly.
Key Areas of Work for Board Members
- To achieve the organisation’s goals and fulfill its obligations to its members, partners, and supporters, Board members focus mainly on:
- Lobbying politicians, organisations, and stakeholders for legislative changes, supporting community members facing legal or other issues due to their sexual orientation, gender identity, or sex characteristics.
- Actions, events, and initiatives advocating for the organisation’s goals and enhancing its positive public image.
- Strategic communication with a) the LGBTI community, b) the general public, c) the State to foster understanding of community issues and build allies.
- Training Board Members to handle the various problems the community faces and find direct or indirect solutions. Strategic planning to achieve the organisation’s objectives, as well as monitoring this planning.
- Securing the necessary financial resources required for the organisation’s operation.
Intersectionality at the heart of the Board:
The LGBTQI community consists of people who belong to multiple communities and have other identities too, while facing different situations in their daily lives. With full understanding that the organisation should represent all LGBTQI, we are increasingly giving attention to the intersectionality and inclusion of all LGBTQI coming from different walks of life. Examples include people that come from different geographic regions in Cyprus, religion, ethnicity, age, physical ability, social and/or economic status.
For this reason, we particularly welcome applications from people of multiple identities that are ready to contribute to our work on educating and promoting the rights of all of us. Diversity is an important challenge that we embraced at Accept. But this is not something we can achieve alone. We need others to step up to the challenge too.
|
|
|
|